Sponsorzy

Zostań sponsorem KP Rawia WALBET Rawicz

Szanowni Państwo

Jesteśmy klubem, który wywodzi się z ponad 80 letniej tradycji piłkarskiej naszego miasta i jednym z czterech stowarzyszeń piłkarskich w gminie Rawicz. Naszym celem jest przede wszystkim mocno rozbudowana praca z młodzieżą, która umożliwi budowę drużyny na bazie mieszkańców naszej gminy i powiatu. Możemy to zrobić, historia mówi nam, że jest to możliwe.

„RAWIA” RAWICZ

Rawia Rawicz powstała w 1923 roku na bazie „Sokoła”, który prowadził w okresie międzywojennym prężną działalność m.in. w sekcji piłki nożnej. Po wojnie założono w Rawiczu kilka klubów, piłka nożna najlepiej rozwijała się w Kolejarzu i w Rawii. W 1966 roku oba kluby przyjęły nazwę „Rawia” Rawicz, z tym, że pilkę nożną oprawiano w Klubie Pilkarskim „Rawia”. Klub w późniejszym czasie przyjął nazwę Międzyzakładowy Kolejowy Klub Sportowy (MKKS) RAWIA Rawicz i z reguły uczestniczył w rozgrywkach międzywojewódzkich i okręgowych. Wspaniałe czasy nadeszły na początku lat 90-tych, wówczas to seniorzy klubu prowadzeni przez Marka Polowczyka wygrali rozgrywki IV ligi i po raz pierwszy w historii awansowali do rozgrywek III ligi dolnośląskiej. Rawiccy pilkarze grali w niej z powodzeniem do 1999 roku. Później nadszedł słabszy okres. Już pod nazwą Autonomiczna Sekcja Pilki Nożnej (ASPN) RAWIA Rawicz pilkarze grali przez okres 4 lat (1999-2003) w IV lidze (grupa południowa). Wówczas to grupa ówczesnych działaczy doprowadziła praktycznie do upadku rawickiej piłki. Pierwszy zespół spadł do klasy okręgowej i nastąpił rozpad niektórych grup młodzieżowych. Odbudowy klubu podjęła się grupa „zapaleńców” na czele z wieloletnim działaczem klubu Markiem Polowczykiem wspieranym przez Marka Grześkowiaka , Stanisława Przybylskiego i Krzysztofa Kołeczko. Obecnie KP Rawia Rawicz funkcjonuje na zdrowych zasadach a pierwszy zespół powoli się odbudowuje. W Rawii funkcjonuje również 7 grup młodzieżowych w których trenuje 220 chłopców. Wszystko idzie w jak najlepszym kierunku, aby piłkarze Rawii znów znaleźli się w gronie 100 najlepszych klubów Polski.

Stawiając głównie na profesjonalne szkolenie młodzieży nasz klub reprezentowany jest w większości przez własnych wychowanków. Wiążemy z nimi wielkie nadzieje na przyszłość i wierzymy w awans do wyższych klas rozgrywkowych.

Posiadamy piękny kompleks czterech boisk. Na obiekcie sportowym przy ulicy Spokojnej na trybunach może uczestniczyć w zawodach ponad 3 tys. osób. Wokół stadionu dysponujemy bardzo dobrze widoczną powierzchnią reklamową. Posiadamy profesjonalnie przygotowaną stronę internetową www.rawia.pl, którą do tej pory odwiedziło kilkadziesiąt tys. osób. Z każdym dniem liczba odwiedzających rośnie o kilkaset osób. Na każdy mecz mamy przygotowane od 50 do 80 plakatów, na których pragniemy promować współpracujące z nami firmy. Plakaty są rozprowadzane i rozwieszane w najważniejszych centralnych punktach naszego miasta, gdzie przemieszcza się największa liczba osób. Oferujemy również Państwu umieszczenie nazwy, loga swojej firmy na naszych strojach piłkarskich zarówno pierwszej drużyny jaki i drużyn juniorskich. Będziemy dla Państwa „grającą” reklamą w całym województwie wielkopolskim.

PATRONI MEDIALNI

Na promocję i współpracę za pośrednictwem naszego klubu zdecydowali się między innymi Gazomet, Rawag, Impakt, Azymut, Fermy Drobiu Woźniak, Polski Koncern Mięsny Duda, SUW, Restauracja Spokojna, Oko, Kozbud, Kama, Witor, OSM Rawicz, Wojtaszek, Gierlik, GP, Lambada, Sklep Motoryzacyjny J. Pietrzak&J.Grezśkowiak, Filadelfia, SI Rozwój, Restauracja Leśna, Intermarche,Dworeccy, Kortylewscy, Dawi, Tomax, Odlewnia Rawicz, Chemioland

Pragniemy poszerzyć grono firm, które zechcą promować swoje usługi poprzez nasz klub. Sport, a w szczególności piłka nożna jest jednym z najważniejszych podmiotów współczesnego sponsoringu. Ocenia się, iż około 70% programów sponsorskich realizowanych jest właśnie przez sport. Oferujemy Państwu możliwość profesjonalnej prezentacji Państwa firmy za pośrednictwem naszego klubu i naszej strony internetowej.

Dyscyplina sportowa jaką jest piłka nożna oferuje:

 

  • Bardzo szeroką, rodzinną publiczność: Poprzez transmisje telewizyjne (telewizja lokalna) reklama dociera do bardzo szerokiej widowni około 30 tys. ludzi i przekazy prasowe około 80 tys. ludzi . Przekaz jest widoczny praktycznie dla wszystkich grup docelowych. Kibicami są osoby wszystkich kategorii wiekowych, stanowiący przekrój wszystkich grup społecznych. Można oczywiście tak kierować promocją, aby być szczególnie widocznym u wybranej grupy. Koszt dotarcia jest wielokrotnie niższy aniżeli w przypadku tradycyjnej reklamy.
  • Niewymuszoną oglądalność: Widzowie oglądają reklamy w sposób niewymuszony i nie są w stanie stosować tzw. zappingu- przełączania programów, aby uciec od reklam, czy też zwykłego omijania i ignorowania reklam prasowych.
  • Możliwości promocji wśród widzów na stadionie: Promocja taka może odbywać się poprzez sprzedaż produktów na obiekcie, prezentacje wyrobów czy też próbek produktu, wystawienie tablic reklamowych podczas przyjęć dla gości specjalnych i mediów.
  • Nienachalność jaką może prezentować reklama tradycyjna: Sponsor jest postrzegany jako firma partycypująca w kosztach wydarzenia sportowego, nie działająca jedynie z pobudek czysto komercyjnych. Wystarczy poczytać listy do redakcji magazynów telewizyjnych, by zauważyć, jak drażni ludzi reklama, zwłaszcza w telewizji publicznej.
  • Pozwala skojarzyć produkt reklamowany z takimi elementami sportu jak: Energia, dynamika, szybkość, młodość, zdrowy tryb życia, męskość, rywalizacja, zwycięstwo
  • Wzbudza silne emocje: Emocje towarzyszące spotkaniu sprawiają, że widz podświadomie zapamiętuje reklamodawcę. Drugi skutek emocji jest taki, że zapamiętywanie jest dużo lepsze i silniejsze nazw i znaków firm sponsorskich. Psychologowie i specjaliści od reklamy od dawna podkreślają, że emocje towarzyszące oglądaniu zmagań sportowców powodują lepsze zapamiętywanie nazw produktów i firm czy sloganów reklamowych.
  • Doskonały public relations: Sponsoring może doskonale pomóc w sprzedaży produktu poprzez wykreowanie dobrego do niego nastawienia, może spowodować poprawienie znajomości marki.

STRATEGIA FUNKCJONOWANIA KLUBU

Najważniejsze zasady strategii funkcjonowania klubu:

Sportowe:

  • Walka o najwyższe cele .sportowe
  • Zespół oparty na wychowankach klubu i zawodnikach lokalnych.
  • Zespoły młodzieżowe traktujemy jak przyszłość i skarb klubu.

 

Finansowo – organizacyjne:

  • Pilnujemy stabilności finansowej.
  • Profesjonalizacja funkcjonowania klubu na wzór przedsiębiorstwa.
  • Traktowanie klubu w aspekcie sprawnie zarządzanej firmy.

Społeczne:

  • Wychowanie młodzieży z zachowaniem zasad fair play.
  • Rozwijanie i promowanie aktywności sportowej w regionie.
  • Do wieku trampkarza kładziemy nacisk na szkolenie i wychowanie, a nie na wynik
    sportowy.

 

ZESPOŁY KP RAWIA RAWICZ

 

SENIORZY 

  • Liczba zawodników – około 25
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: V liga WZPN / ZASIĘG: województwo wielkopolskie
    miejscowości: Poznań, Plewiska, Przyprostynia, Stęszew, Dopiewo, Gostyń,
    Piaski, Racot, Krobia, Plewiska, Chorzemin, Śmigiel, Buk, Krzywiń
    Plan 2 letni, powrót do IV ligi / ZASIĘG: województwo wielkopolskie
    miejscowości: Swarzędz, Września, Gołuchów, Tarnowo Podgórne, Nowe
    Skalmierzyce, Trzcianka, Leszno, Ostrzeszów, Kościan, Kórnik, Międzychód,
    Kępno, Lwówek, Opatówek, Ostrów Wlkp., Poznań, Koło

JUNIORZY

  • Liczba zawodników – około 20
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: klasa okręgowa WZPN / ZASIĘG: województwo
    wielkopolskie: miejscowości: Pawłowice, Poniec, Krobia, Miejska Górka, Piaski
    Plan 2 letni, awans do ligi wojewódzkiej/ ZASIĘG: województwo
    wielkopolskie miejscowości: Poznań, Konin, Kalisz, Ostrów Wlkp , Nowe
    Skalmierzyce, Kłodawa, Leszno, Gostyń, Skórzewo, Jarocin.

ZESPOŁY AP MŁODA RAWIA RAWICZ

 

TRAMPKARZE

  • Liczba zawodników – 25
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: liga wojewódzka WZPN / ZASIĘG: województwo wielkopolskie miejscowości  Gostyń, Nowe Skalmierzyce, Konin, Kalisz,
    Jarocin, Kłodawa, Poznań, Kościan, Racot, Skórzewo

MŁODZIK ( 2 zespoły)

  • Liczba zawodników – 30
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: 1.liga okręgowa WZPN / ZASIĘG: województwo wielkopolskie: miejscowości: Leszno, Gostyń, Kościan, Stare Oborzyska,
    Święciechowa, Wolsztyn, Miejska Górka, Krobia, Racot
    Rozgrywki 20/21: 1.liga wojewódzka WZPN / ZASIĘG: województwo
    wielkopolskie: miejscowości: Poznań, Konin, Kalisz, Ostrów Wlkp , Nowe
    Skalmierzyce, Kłodawa, Leszno, Gostyń, Skórzewo, Jarocin.

ORLIK ( 2 zespoły)

ŻAK ( 2 zespoły)

SKRZAT ( 2 zespoły)

  • Liczba zawodników – 80
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: turnieje WZPN / ZASIĘG: województwo wielkopolskie:
    miejscowości: Leszno, Gostyń, Kościan, Stare Oborzyska, Święciechowa,
    Wolsztyn, Miejska Górka, Krobia, Racot, Miejska Górka, Pakosław, Sarnowa

PAKIETY SPONSORSKIE

W ramach współpracy z Naszym klubem oferujemy firmom szereg pakietów sponsorskich.

Pakiet „Biały”

Roczna wartość pakietu  1 200 – 2 400 zł (100 – 200 zł miesięcznie) – dowolna liczba pakietów

Korzyści:

  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl)
  • Umieszczenie loga na imprezach organizowanych przez KP Rawia Rawicz i AP Młoda Rawia Rawicz
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz lub AP Młoda Rawia Rawicz

Pakiet „Czerwony”

Roczna wartość pakietu  3 000  – 4 800 zł (250 – 400 zł miesięcznie) – max 10 pakietów

Korzyści:

  • Umieszczanie Logo Sponsora na materiałach drukowanych: plakatach, zaproszeniach, programach meczowych,
  • Możliwość promocji Państwa firmy podczas meczów,
  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl)
  • Umieszczenie loga na imprezach organizowanych przez KP Rawia Rawicz i AP Młoda Rawia Rawicz
  • Wyjazd przedstawicieli Państwa firmy na mecz Ekstraklasy do Lubina (1 raz w roku)
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz lub AP Młoda Rawia Rawicz

Pakiet „Błękitny”

Roczna wartość pakietu 5 400 zł  – 7 200  zł (450 – 600 zł miesięcznie) – max 6 pakietów

Korzyści:

  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych,
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl),
  • Umieszczanie Logo Sponsora na materiałach drukowanych: plakatach, zaproszeniach, programach meczowych,
  • Prawo do wykorzystywania herbu Klubu w celach marketingowych,
  • Prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników w kampaniach reklamowych,
  • Umieszczenie loga na imprezach organizowanych przez KP Rawia Rawicz i AP Młoda Rawia Rawicz
  • Możliwość promocji Państwa firmy podczas meczów,
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz i AP Młoda Rawia Rawicz
  • Wyjazd przedstawicieli Państwa firmy na mecz Ekstraklasy do Lubina (2 razy w roku)

Pakiet „Złoty”

Roczna wartość pakietu 7 800 zł  – 12 000  zł (650 – 1 000 zł miesięcznie) – max 3 pakiety

Korzyści:

  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych
  • Logotypy Sponsora umieszczone na koszulkach meczowych zawodników
  • Logotypy Sponsora umieszczone na dresach i ubraniach treningowych
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl),
  • Umieszczanie Logo Sponsora na materiałach drukowanych: plakatach, zaproszeniach, programach meczowych,
  • Prawo do wykorzystywania herbu Klubu w celach marketingowych,
  • Prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników w kampaniach reklamowych,
  • Możliwość promocji Państwa firmy podczas meczów,
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz lub AP Młoda Rawia Rawicz
  • Wyjazd przedstawicieli Państwa firmy na mecz Ekstraklasy do Lubina (2 razy w roku)
  • Wspólny mecz piłkarski z przedstawicielami Państwa firmy

Pakiet „Błękitny”

Roczna wartość pakietu od 20 000 zł rocznie (1 pakiet)

Korzyści:

  • Sponsor strategiczny klubu
  • Dystrybucja materiałów reklamowych w trakcie meczów i imprez organizowanych przez klub
  • Podziękowanie w materiałach prasowych zawierający relacje z osiągnięć
  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych
  • Logotypy Sponsora umieszczone na koszulkach meczowych zawodników
  • Logotypy Sponsora umieszczone na dresach i ubraniach treningowych
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl),
  • Umieszczanie Logo Sponsora na materiałach drukowanych: plakatach, zaproszeniach, programach meczowych,
  • Prawo do wykorzystywania herbu Klubu w celach marketingowych,
  • Prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników w kampaniach reklamowych,
  • Możliwość promocji Państwa firmy podczas meczów,
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz lub AP Młoda Rawia Rawicz
  • Wyjazd przedstawicieli Państwa firmy na mecz Ekstraklasy do Lubina (w dowolnym terminie)
  • Wspólny mecz piłkarski z przedstawicielami Państwa firmy
  • Inne uzgodnione przez strony działania promocyjne spisane w formie umowy

 

 

 

 

Z poważaniem Zarząd K.P. Rawia Rawicz

Share This