Sponsorzy

Zostań sponsorem KP Rawia WALBET Rawicz

Szanowni Państwo

Jesteśmy klubem, który wywodzi się z ponad 80 letniej tradycji piłkarskiej naszego miasta i jednym z czterech stowarzyszeń piłkarskich w gminie Rawicz. Naszym celem jest przede wszystkim mocno rozbudowana praca z młodzieżą, która umożliwi budowę drużyny na bazie mieszkańców naszej gminy i powiatu. Możemy to zrobić, historia mówi nam, że jest to możliwe.

„RAWIA” RAWICZ

Rawia Rawicz powstała w 1923 roku na bazie „Sokoła”, który prowadził w okresie międzywojennym prężną działalność m.in. w sekcji piłki nożnej. Po wojnie założono w Rawiczu kilka klubów, piłka nożna najlepiej rozwijała się w Kolejarzu i w Rawii. W 1966 roku oba kluby przyjęły nazwę „Rawia” Rawicz, z tym, że pilkę nożną oprawiano w Klubie Pilkarskim „Rawia”. Klub w późniejszym czasie przyjął nazwę Międzyzakładowy Kolejowy Klub Sportowy (MKKS) RAWIA Rawicz i z reguły uczestniczył w rozgrywkach międzywojewódzkich i okręgowych. Wspaniałe czasy nadeszły na początku lat 90-tych, wówczas to seniorzy klubu prowadzeni przez Marka Polowczyka wygrali rozgrywki IV ligi i po raz pierwszy w historii awansowali do rozgrywek III ligi dolnośląskiej. Rawiccy pilkarze grali w niej z powodzeniem do 1999 roku. Później nadszedł słabszy okres. Już pod nazwą Autonomiczna Sekcja Pilki Nożnej (ASPN) RAWIA Rawicz pilkarze grali przez okres 4 lat (1999-2003) w IV lidze (grupa południowa). Wówczas to grupa ówczesnych działaczy doprowadziła praktycznie do upadku rawickiej piłki. Pierwszy zespół spadł do klasy okręgowej i nastąpił rozpad niektórych grup młodzieżowych. Odbudowy klubu podjęła się grupa „zapaleńców” na czele z wieloletnim działaczem klubu Markiem Polowczykiem wspieranym przez Marka Grześkowiaka , Stanisława Przybylskiego i Krzysztofa Kołeczko. Obecnie KP Rawia Rawicz funkcjonuje na zdrowych zasadach a pierwszy zespół powoli się odbudowuje. W Rawii funkcjonuje również 7 grup młodzieżowych w których trenuje 220 chłopców. Wszystko idzie w jak najlepszym kierunku, aby piłkarze Rawii znów znaleźli się w gronie 100 najlepszych klubów Polski.

Stawiając głównie na profesjonalne szkolenie młodzieży nasz klub reprezentowany jest w większości przez własnych wychowanków. Wiążemy z nimi wielkie nadzieje na przyszłość i wierzymy w awans do wyższych klas rozgrywkowych.

Posiadamy piękny kompleks czterech boisk. Na obiekcie sportowym przy ulicy Spokojnej na trybunach może uczestniczyć w zawodach ponad 3 tys. osób. Wokół stadionu dysponujemy bardzo dobrze widoczną powierzchnią reklamową. Posiadamy profesjonalnie przygotowaną stronę internetową www.rawia.pl, którą do tej pory odwiedziło kilkadziesiąt tys. osób. Z każdym dniem liczba odwiedzających rośnie o kilkaset osób. Na każdy mecz mamy przygotowane od 50 do 80 plakatów, na których pragniemy promować współpracujące z nami firmy. Plakaty są rozprowadzane i rozwieszane w najważniejszych centralnych punktach naszego miasta, gdzie przemieszcza się największa liczba osób. Oferujemy również Państwu umieszczenie nazwy, loga swojej firmy na naszych strojach piłkarskich zarówno pierwszej drużyny jaki i drużyn juniorskich. Będziemy dla Państwa „grającą” reklamą w całym województwie wielkopolskim.

PATRONI MEDIALNI

Na promocję i współpracę za pośrednictwem naszego klubu zdecydowali się między innymi Walbet, Fermy Drobiu Lipowczyk, RS Timber, Sport&Med Centrum Fitnessu i Fizjoterapii, b3 multimedia, Instalmar, INSBUD, Pramko, Bosch Rawicz, Gmina Rawicz, Agent Tomek, TOMAX, AW Instal, OSiR Rawicz, Instalacje Elektryczne MIchał Szczepaniak, Rawag, Domex Masłowo, Proinvest, Altea Medica, Gabinet Medycyny Naturalnej i Rehabilitacji Domowej Tatiana Mielnik, Marina Rejek, Krzysztof Rogala Usługi Sprzętem Budowlanym

Pragniemy poszerzyć grono firm, które zechcą promować swoje usługi poprzez nasz klub. Sport, a w szczególności piłka nożna jest jednym z najważniejszych podmiotów współczesnego sponsoringu. Ocenia się, iż około 70% programów sponsorskich realizowanych jest właśnie przez sport. Oferujemy Państwu możliwość profesjonalnej prezentacji Państwa firmy za pośrednictwem naszego klubu i naszej strony internetowej.

Dyscyplina sportowa jaką jest piłka nożna oferuje:

 

  • Bardzo szeroką, rodzinną publiczność: Poprzez transmisje telewizyjne (telewizja lokalna) reklama dociera do bardzo szerokiej widowni około 30 tys. ludzi i przekazy prasowe około 80 tys. ludzi . Przekaz jest widoczny praktycznie dla wszystkich grup docelowych. Kibicami są osoby wszystkich kategorii wiekowych, stanowiący przekrój wszystkich grup społecznych. Można oczywiście tak kierować promocją, aby być szczególnie widocznym u wybranej grupy. Koszt dotarcia jest wielokrotnie niższy aniżeli w przypadku tradycyjnej reklamy.
  • Niewymuszoną oglądalność: Widzowie oglądają reklamy w sposób niewymuszony i nie są w stanie stosować tzw. zappingu- przełączania programów, aby uciec od reklam, czy też zwykłego omijania i ignorowania reklam prasowych.
  • Możliwości promocji wśród widzów na stadionie: Promocja taka może odbywać się poprzez sprzedaż produktów na obiekcie, prezentacje wyrobów czy też próbek produktu, wystawienie tablic reklamowych podczas przyjęć dla gości specjalnych i mediów.
  • Nienachalność jaką może prezentować reklama tradycyjna: Sponsor jest postrzegany jako firma partycypująca w kosztach wydarzenia sportowego, nie działająca jedynie z pobudek czysto komercyjnych. Wystarczy poczytać listy do redakcji magazynów telewizyjnych, by zauważyć, jak drażni ludzi reklama, zwłaszcza w telewizji publicznej.
  • Pozwala skojarzyć produkt reklamowany z takimi elementami sportu jak: Energia, dynamika, szybkość, młodość, zdrowy tryb życia, męskość, rywalizacja, zwycięstwo
  • Wzbudza silne emocje: Emocje towarzyszące spotkaniu sprawiają, że widz podświadomie zapamiętuje reklamodawcę. Drugi skutek emocji jest taki, że zapamiętywanie jest dużo lepsze i silniejsze nazw i znaków firm sponsorskich. Psychologowie i specjaliści od reklamy od dawna podkreślają, że emocje towarzyszące oglądaniu zmagań sportowców powodują lepsze zapamiętywanie nazw produktów i firm czy sloganów reklamowych.
  • Doskonały public relations: Sponsoring może doskonale pomóc w sprzedaży produktu poprzez wykreowanie dobrego do niego nastawienia, może spowodować poprawienie znajomości marki.

STRATEGIA FUNKCJONOWANIA KLUBU

Najważniejsze zasady strategii funkcjonowania klubu:

Sportowe:

  • Walka o najwyższe cele .sportowe
  • Zespół oparty na wychowankach klubu i zawodnikach lokalnych.
  • Zespoły młodzieżowe traktujemy jak przyszłość i skarb klubu.

 

Finansowo – organizacyjne:

  • Pilnujemy stabilności finansowej.
  • Profesjonalizacja funkcjonowania klubu na wzór przedsiębiorstwa.
  • Traktowanie klubu w aspekcie sprawnie zarządzanej firmy.

Społeczne:

  • Wychowanie młodzieży z zachowaniem zasad fair play.
  • Rozwijanie i promowanie aktywności sportowej w regionie.
  • Do wieku trampkarza kładziemy nacisk na szkolenie i wychowanie, a nie na wynik
    sportowy.

 

ZESPOŁY KP RAWIA RAWICZ

 

SENIORZY

  • Liczba zawodników – około 25
  • Zasięg – Rozgrywki 21/22: V liga WZPN / ZASIĘG: województwo wielkopolskie
    miejscowości: Krotoszyn, Koźmin Wlkp., Rychtal, Mroczeń, Ostrów Wlkp., Czekanów, Kobylin, Krobia, Racot, Leszno, Pleszew, Skarszew, Śrem, Kobyla Góra
    Plan 2 letni, powrót do IV ligi / ZASIĘG: województwo wielkopolskie
    miejscowości: Gniezno, Szydłowo, Koło, Pobiedziska, Słupca, Ostrzeszów, Ostrów Wlkp., Piaski, Kórnik, Międzychód, Tarnowo Podgórne, Kościan, Gołuchów, Kalisz, Kępno, Wilczyn, Września, Konin, Wągrowiec, Swarzędz

JUNIORZY

  • Liczba zawodników – około 20
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: klasa okręgowa WZPN / ZASIĘG: województwo
    wielkopolskie: miejscowości: Pawłowice, Poniec, Krobia, Miejska Górka, Piaski
    Plan 2 letni, awans do ligi wojewódzkiej/ ZASIĘG: województwo
    wielkopolskie miejscowości: Poznań, Konin, Kalisz, Ostrów Wlkp , Nowe
    Skalmierzyce, Kłodawa, Leszno, Gostyń, Skórzewo, Jarocin.

ZESPOŁY AP MŁODA RAWIA RAWICZ

 

TRAMPKARZE

  • Liczba zawodników – 25
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: liga wojewódzka WZPN / ZASIĘG: województwo wielkopolskie miejscowości  Gostyń, Nowe Skalmierzyce, Konin, Kalisz,
    Jarocin, Kłodawa, Poznań, Kościan, Racot, Skórzewo

MŁODZIK ( 2 zespoły)

  • Liczba zawodników – 30
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: 1.liga okręgowa WZPN / ZASIĘG: województwo wielkopolskie: miejscowości: Leszno, Gostyń, Kościan, Stare Oborzyska,
    Święciechowa, Wolsztyn, Miejska Górka, Krobia, Racot
    Rozgrywki 20/21: 1.liga wojewódzka WZPN / ZASIĘG: województwo
    wielkopolskie: miejscowości: Poznań, Konin, Kalisz, Ostrów Wlkp , Nowe
    Skalmierzyce, Kłodawa, Leszno, Gostyń, Skórzewo, Jarocin.

ORLIK ( 2 zespoły)

ŻAK ( 2 zespoły)

SKRZAT ( 2 zespoły)

  • Liczba zawodników – 80
  • Zasięg – Rozgrywki 19/20: turnieje WZPN / ZASIĘG: województwo wielkopolskie:
    miejscowości: Leszno, Gostyń, Kościan, Stare Oborzyska, Święciechowa,
    Wolsztyn, Miejska Górka, Krobia, Racot, Miejska Górka, Pakosław, Sarnowa

PAKIETY SPONSORSKIE

W ramach współpracy z Naszym klubem oferujemy firmom szereg pakietów sponsorskich.

Pakiet „Biały”

Roczna wartość pakietu  1 200 – 2 400 zł (100 – 200 zł miesięcznie) – dowolna liczba pakietów

Korzyści:

  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl)
  • Umieszczenie loga na imprezach organizowanych przez KP Rawia Rawicz i AP Młoda Rawia Rawicz
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz lub AP Młoda Rawia Rawicz

Pakiet „Czerwony”

Roczna wartość pakietu  3 000  – 4 800 zł (250 – 400 zł miesięcznie) – max 10 pakietów

Korzyści:

  • Umieszczanie Logo Sponsora na materiałach drukowanych: plakatach, zaproszeniach, programach meczowych,
  • Możliwość promocji Państwa firmy podczas meczów,
  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl)
  • Umieszczenie loga na imprezach organizowanych przez KP Rawia Rawicz i AP Młoda Rawia Rawicz
  • Wyjazd przedstawicieli Państwa firmy na mecz Ekstraklasy do Lubina (1 raz w roku)
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz lub AP Młoda Rawia Rawicz

Pakiet „Błękitny”

Roczna wartość pakietu 5 400 zł  – 7 200  zł (450 – 600 zł miesięcznie) – max 6 pakietów

Korzyści:

  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych,
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl),
  • Umieszczanie Logo Sponsora na materiałach drukowanych: plakatach, zaproszeniach, programach meczowych,
  • Prawo do wykorzystywania herbu Klubu w celach marketingowych,
  • Prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników w kampaniach reklamowych,
  • Umieszczenie loga na imprezach organizowanych przez KP Rawia Rawicz i AP Młoda Rawia Rawicz
  • Możliwość promocji Państwa firmy podczas meczów,
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz i AP Młoda Rawia Rawicz
  • Wyjazd przedstawicieli Państwa firmy na mecz Ekstraklasy do Lubina (2 razy w roku)

Pakiet „Złoty”

Roczna wartość pakietu 7 800 zł  – 12 000  zł (650 – 1 000 zł miesięcznie) – max 3 pakiety

Korzyści:

  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych
  • Logotypy Sponsora umieszczone na koszulkach meczowych zawodników
  • Logotypy Sponsora umieszczone na dresach i ubraniach treningowych
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl),
  • Umieszczanie Logo Sponsora na materiałach drukowanych: plakatach, zaproszeniach, programach meczowych,
  • Prawo do wykorzystywania herbu Klubu w celach marketingowych,
  • Prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników w kampaniach reklamowych,
  • Możliwość promocji Państwa firmy podczas meczów,
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz lub AP Młoda Rawia Rawicz
  • Wyjazd przedstawicieli Państwa firmy na mecz Ekstraklasy do Lubina (2 razy w roku)
  • Wspólny mecz piłkarski z przedstawicielami Państwa firmy

Pakiet „Błękitny”

Roczna wartość pakietu od 20 000 zł rocznie (1 pakiet)

Korzyści:

  • Sponsor strategiczny klubu
  • Dystrybucja materiałów reklamowych w trakcie meczów i imprez organizowanych przez klub
  • Podziękowanie w materiałach prasowych zawierający relacje z osiągnięć
  • Logotypy Sponsora na banerach reklamowych eksponowanych na obiektach sportowych
  • Logotypy Sponsora umieszczone na koszulkach meczowych zawodników
  • Logotypy Sponsora umieszczone na dresach i ubraniach treningowych
  • Reklama Sponsora w serwisie Internetowym (www.rawia.pl),
  • Umieszczanie Logo Sponsora na materiałach drukowanych: plakatach, zaproszeniach, programach meczowych,
  • Prawo do wykorzystywania herbu Klubu w celach marketingowych,
  • Prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników w kampaniach reklamowych,
  • Możliwość promocji Państwa firmy podczas meczów,
  • Certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy wspierającej KP Rawia Rawicz lub AP Młoda Rawia Rawicz
  • Wyjazd przedstawicieli Państwa firmy na mecz Ekstraklasy do Lubina (w dowolnym terminie)
  • Wspólny mecz piłkarski z przedstawicielami Państwa firmy
  • Inne uzgodnione przez strony działania promocyjne spisane w formie umowy

 

 

 

 

Z poważaniem Zarząd K.P. Rawia Rawicz

Pin It on Pinterest

Shares